reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

reklama

fotografie

Naschmarkt

Juraj Bartoš

Naschmarkt

V sobotu sme s manželkou zašli do Viedne na Naschmarkt, ktorý je v samom centre mesta. V prvej časti od budovy Secesie vyše kilometer dlhého trhu sú reštaurácie a stánky halvne so zeleninou a ovocím. Ale kúpili sme tam aj vynikajúce syry. V druhej časti je blšák na ktorom sa nám podarilo kúpiť lampu do kúpeľne nad zrkadlo. Podobná stará nám zmizla pred troma rokmi počas rekonštrukcie bytu.

  • 10. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 751x
  • 18
Čistota Bratislavy

Juraj Bartoš

Čistota Bratislavy

Často mám pocit, že nie sme celkom začlenení do civilizovanej Európy. Tá hranica, ktorá nás od nej oddeluje stále existuje napriek tomu, že zmizol ostnatý drôt a pohraničníci so samopalmi. Občas ale badám aj príjemné zmeny. Napríklad tento príbeh.

  • 24. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 123x
  • 29
Mažoreti?

Juraj Bartoš

Mažoreti?

Často chodím okolo prezidentského paláca a tak bývam svedkom tej zvláštnej situácie, keď na ploche pred ním pochodujú mladí muži vo zvláštnych uniformách, ozbrojení puškami s bodákmi a šabľami.

  • 22. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 327x
  • 22
Dúhový pride

Juraj Bartoš

Dúhový pride

Neviem čo by som mal napísať, keď skôr, ako som prišiel z mesta domov, už boli na SME tieto informácie : http://www.sme.sk/c/5387434/duhovy-pochod-stopli-neonacisti.html

  • 22. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 900x
  • 37
Viennafair 2010

Juraj Bartoš

Viennafair 2010

Z týždňovým oneskorením vešiam na svoj blog zopár fotografií z viedenského veľtrhu umenia. Viac informácií na http://www.twincityjournal.eu/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600185id=1958 , alebo na http://www.viennafair.at/en/index.html

  • 14. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 413x
  • 12
reklama
Ja a moj brat

Juraj Bartoš

Ja a moj brat

Dnes som bol v galérii SODA na vernisáži výstavy Broňi  Schraggeovej na ktorej participovalo aj knihkupectvo ARTFORUM. V dnešnom SME bol tento článok http://kultura.sme.sk/c/5372451/mali-sa-radi-ale-nemali-cas.html súvisiaci s tou výstavou ku ktorej vydalo Artforum aj knížku.

  • 13. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 838x
  • 1
Kultúrny národ

Juraj Bartoš

Kultúrny národ

Občas sa nad tým zamyslím, keď vytiahnem telefón a urobím niektorý z týchto záberov v samom centre hlavného mesta.

  • 6. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 944x
  • 19
Zo šatne

Juraj Bartoš

Zo šatne

Včera som prepadol zvedavosti a išiel som sa pozreť pred módnou prehliadkou do šatne.

  • 21. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 155x
  • 36
Dnes v Bratislave

Juraj Bartoš

Dnes v Bratislave

Zopár fotografií z Hodžovho námestia.

  • 14. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 407x
  • 15
Dnešný protest

Juraj Bartoš

Dnešný protest

Zopár fotografií z dnešnej demonštrácie pred Prezidentským palácom.

  • 10. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 496x
  • 77
reklama
TGM

Juraj Bartoš

TGM

Dnes sa zišli ľudia pri pamätníku vzniku Československej republiky, aby si uctili výročie narodenia jej prvého prezidenta.

  • 7. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 598x
  • 41
Máme radi túto krajinu

Juraj Bartoš

Máme radi túto krajinu

Dnes som náhodou nazrel na blogy a medzi poslednými (http://dostal.blog.sme.sk/c/214614/2010-Hlavne-nadej.html  http://alojzhlina.blog.sme.sk/c/214618/Pribeh-tejto-krajiny.html ) som získal informáciu o tom, že na námestí SNP organizujú stretnutie za lepšie Slovensko.

  • 1. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 926x
  • 31
Zajtra bude vernisáž.

Juraj Bartoš

Zajtra bude vernisáž.

Zajtra bude v Slovenskej národnej galérii vernisáž mojej výstavy. Dnes prinášam ďalší súbor fotografií z tých asi 500, ktoré sa dostali do finálneho výberu pána Hrabušického, ale nakoniec na stenách visieť nebudú.

  • 30. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 418x
  • 14
Ďalšie čo sa nezmestili na výstavu.

Juraj Bartoš

Ďalšie čo sa nezmestili na výstavu.

Na Esterháziho paláci už visí bilboard ohlasujúci moju výstavu.

  • 29. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 079x
  • 8
Fotografie, ktoré sa nezmestili na výstavu.

Juraj Bartoš

Fotografie, ktoré sa nezmestili na výstavu.

V Slovenskej národnej galérii sa pripravuje výstava mojich fotografií. Niekoľkomesačná práca pána Hrabušického, kurátora, ktorý výstavu pripravil, sa chýli ku koncu. Najskôr sme vyberali fotografie na monitore počítača, potom som urobil skoro 600 malých fotografií, ktoré mal pán Hrabušický rozložené niekoľko týždňov na stole, triedil ich do rôznych skupín a snažil sa vybrať okolo 150, ktoré by boli vhodné pre výstavu. V tejto chvíli sú už takmer všetky, ktoré vybral, zarámované a opreté o stenu vo výstavných priestoroch. Zopár už zarámovaných sa nakoniec ešte vyradilo a niektoré musím ešte vyhotoviť. Napadlo ma, že by nebolo zlé zverejniť tie, ktoré nebudú zavesené na stene v rámoch.

  • 27. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 767x
  • 19
reklama
Královna Eliška

Juraj Bartoš

Královna Eliška

Minulý víkend som bol v priemyselnej zóne za Hradcom Kálové fotografovať jednu budovu. Mal som pár hodín voľna, tak som sa vybral s malým kompaktným digitálom do historického centra kde práve prebiehali prípravy na každoročné oslavy královny Elišky.

  • 13. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 578x
  • 7
Agrokomplex ´09

Juraj Bartoš

Agrokomplex ´09

Nie som poľnohospodár, skôr som „fanúšik“ ekologických projektov. Preto ma zaujali na tohoročnom Agrokomplexe veci okolo obnoviteľných zdrojov energie

  • 20. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 211x
  • 14
Alvin Ailey 1979

Juraj Bartoš

Alvin Ailey 1979

Otvoril som obálku s negatívmi, ktoré som nedržal v ruke skoro 30 rokov.

  • 4. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 808x
  • 6
Bolek oslavoval

Juraj Bartoš

Bolek oslavoval

V piatok oslavoval Bolek Polívka 60te narodeniny. Spomenul som si na oslavu jeho narodenín, keď mal 27 rokov.

  • 2. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 695x
  • 62
Jazerá severného Talianska

Juraj Bartoš

Jazerá severného Talianska

Marcel Bukert, autor tohto článku http://burkert.blog.sme.sk/c/199640/Jazera-severneho-Talianska.html zrejme nebol pri, podľa mňa, najkrajšom jazere v severnom Taliansku Lago d´Orta.

  • 25. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 888x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu