reklama

Z iného súdka 2

V predchádzajúcom blogu som uverejnil fotografie, ktoré boli odlišné od tých, ktoré som prezentoval v predošlých dvoch blogoch a ktoré bolo možné vidieť na mojich výstavách v minulom roku. Dnes ešte trochu niečo pridám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Aj tieto fotografie som robil z vysokozdvižnej plošiny. Na fasáde hotela Carlton bol tento nápis : 

PO BOKU SOVIETSKEHO ZVÄZU A BRATSKÝCH KRAJÍN ZA SVETOVÝ MIER, ZA SOCIALIZMUS !

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Niektoré zábery som urobil z ešte väščšej výšky. Na tomto zábere vtedy ešte galéria DANUBIANA nebola.

Obrázok blogu

Takéto moje fotografie môžete vidieť vo filme MUŽI REVOLÚCIE, ktorého premiéra bola tento týždeň.

Obrázok blogu

Pre firmu Electrolux som fotografoval aj interiéry budov, ktoré vznikali v Bratislave.

Obrázok blogu

Takéto škaredé kryty fontán dúfama "ocenia" tí, čo to nemohli vidieť na vlastné oči.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ešte jeden záber z nadhľadu.

Obrázok blogu

Trochu histórie z druhého brehu.

Obrázok blogu

Tu jediný orientačný bod je prezidentský palác.

Obrázok blogu

Prehrabávajúc sa v archíve, aby som našiel fotografie pre tento blog, som otvoril zložku s portrétmi osobností. Štepka a Markovič v čase, keď ešte nebolo Radošinské divadlo.

Obrázok blogu

Bolek Polívka a Boris Hybner v čase, keď ich málokto poznal. Bolek prišiel k nám do Bratislavy so svojou manželko vlakom. http://fotky.sme.sk/fotka/169073/bolek-polivka O aute vtedy ani nesníval.

Obrázok blogu

Tu je už vo svojom divadle s Dášou Bláhovou v hre PEZZA VERSUS ČORBA. Je to hra o dvoch klaunských rodinách, ktoré si manéž rozdelili múrom z papierových krabíc. Proti Bolkovej (čorba je po rumunsky polievka) bola rodina Pezzu (Jiřího Pechu). Ten múr z krabíc rozdelujúci manéž symbolizoval vtedy politycky rozdelený svet. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Tu je vynikajúci hudobník, moj menovec, Juraj Bartoš. Kedysi keď som ho chcel trochu "spropagovať", som napísal o ňom malý článok do časopisu ŽIVOT. Ten text začínal vetou: "Keď Juraj Bartoš fotografuje Juraja Bartoša, ešte nemusí vzniknúť autoportrét".

Obrázok blogu

Túto iste poznáte.

Obrázok blogu

 

Túto fotografiu, na ktorej je Zlatica Puškárová, som urobil v Taliansku. Vďaka mojej známej, učiteľky z mesta Cuneo, som pomohol zorganizovať výmenný pobyt medzi jej školou a gymnáziom, kde študovala Zlatica. Na fotografii je tretia spredu.

Obrázok blogu

Tu moderuje slvnostný večer profesora Brezu k jeho 60tim narodeninám.

Obrázok blogu

Pre profesora Brezu, aj jeho predchodcov na uroligickej klinike, som pracoval skoro 30 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tu upokojuje pacienta pred operáciou.

Obrázok blogu

Pri prvom pobyte na operačnom sále som skoro odpadol, aj keď som nevidel ani kvapku krve. Stačilo, keď som počul štrnganie "príborov" a pokyny asistentom.

Neskoršie som si zvykol aj na takéto situácie.

Obrázok blogu

Mal som dobrý pocit z tej práce. Moje fotografie boli použité v odborných publikáciách a premietané na prenáškach. Nemusel som fotografovať politické témy, ako moji kolegovia v redakciách.

Fotografie som musel tato upravovať.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Takto vyzerá oblička, keď príde v ochrannom roztoku od darcu . . .

Obrázok blogu

. . . a takto tesne pred vložením do tela príjemcu.

Obrázok blogu

Tak to je v tejto chvíli všetko. O niekoľko dní zas možno niečo pridám.

Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu