reklama

Pokračovanie

Včera som zavesil na internet pár fotografií, ktoré som predvčerom naskenoval. Dnes z toho skenovania pridávam ďalšie. Sú to fotografie spred vyše štvrť storočia. Podľa reakcií zo včerajška možno viacerých sklamem, lebo tie prvomájové som včera vyčerpal. Včera bola slávnostná premiéra filmu Muži revolúcie, ktorého som spoluautor. Boli do neho použité moje fotografie. Až po tej premiére som si uvedomil, že som im mohol ponúknuť aj ďalšie zaujímavé fotografie. Neviem či by bol záujem tie fotografie zavesiť sem. Sú na nich hlavne politici.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)
Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu
Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu