reklama

Architektúra slovenskej dediny.

Väčšinu svojho života trávim v Bratislave. Občas v rámci dovolenky vyrazíme s manželkou niekde k moru. Bolo obdobie, keď som za desať rokov nezašiel ani do Trnavy a za ten čas som bol tri razy v Lisabone (Včera tam s priateľom odletela moja najmladšia dcéra). Pred pár dňami som sa rozhodol, že zájdem na Gemer do oblasti odkiaľ pochádza rodina mojej manželky. Bol som zvedavý, či sa aj tam tak divoko menia obce, ako Bratislava.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Bol som prekvapený koľko pôvodne pekných domov chátra.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Po niektorých sú už len nepatrné stopy.

Obrázok blogu

Našiel som málo takých, ktoré sú citlivo udržiavané.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Toto bola asi krčma.

Obrázok blogu

Toto nie je podľa mňa citlivý prístup k rekonštrukcii.

Obrázok blogu

Takéto detaily ma zaujali.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nerozumiem ako sa niekto môže cítiť dobre v takýchto domoch. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Zvláštna kombinácia fasády so zadným traktom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Smutný pohľad na opustené stanice. Dnes už ľudia chodia autami a autobusmi do tých končín.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Osobitnou kapitolou sú obydlia Rómov. Satelitná anténa však nechýba nikde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Rozpadáva sa aj kaštieľ Coburgovcov.

Obrázok blogu

Ale budova miestneho úradu oproti pomníku s červenou hviezdou je vynovená.

Obrázok blogu

Nerozumiem, prečo musia chátrať takéto pekné domy a naše dediny . . .

Obrázok blogu

. . . začínajú vyzerať takto.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu