reklama

Muzika

Po pár dňoch som zase načrel do krabíc z negatívmi. Vytiahol som obálku na ktorej bolo napísané HUDBA 4. Boli v nej negatívy spred vyše dvadsiatich rokov. Z drvivej väčšíny z nich som nikdy doteraz nevidel pozitívny obraz. Zapol som skener a zopár som ich naskenoval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Niektoré portréty som robil cez sklo. Páčili sa mi tváre prekyté reflexami.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Mená niektorých hudobníkov si už nepamätám, ale meno Annike Skoglund mi v pamäti utkvelo.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Toto je Jana Koubkova na BJD v roku 1978

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu