reklama

Portréty z Obchodnej ulice

Nedávno som sa vo vlaku zoznámil so sympatickou mladou ženou, ktorá denne dochádza za prácou z Bratislavy do Viedne. Smiala sa nad tým, že býva v hlavnom meste jednej krajiny a pracuje v hlavnom meste druhej. Onedlho som dostal od nej mail v ktorom okrem iného píše :  Pozerala som sa na Vas blog - je nabyty perfektnymi fotografiami. Samozrejme, ze najviac sa mi pacili tvare ludi a pozy ludi. Uz sa tesim, ked bude viac casu, ze si ich lepsie poobzeram.  Portréty z Obchodnej ulice sa páčia podľa reakcií viacerým, tak dnes pridám zopár.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Niektorí sa ma pýtajú, či ľudia, ktorých na ulici fotografujem, neprotestujú. Niekedy, keď ich fotografujem teleobjektívom, tak o mne nevedia. V tejto sérii som vybral len tie, keď vedeli, že sú fotografovaní. Niektorí mi dokonca zapózovali.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Ten portrét vpravo som už mal v jednom minulom blogu o Obchodnej ulici. Ndávno som objavil ten druhý.

Obrázok blogu

Toto dievča zo Švédska bývalo v našom dome na prízemí.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Škoda, že som si nevypýtal kontakt na tohoto človeka. Na závere tohoto článku mohol byť moj portrét.

Obrázok blogu

Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu