reklama

Z archívu 2

Dnes som si všimol, že medzi blogermi pribudla http://vasaryova.blog.sme.sk/ , tak som znovu načrel do svojho archivu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Fotografoval som ju, lebo sa mi stašne páčila. V tom čase som fotografoval hlavne pre módne časopisy ale Magda bola pre mňa zaujímavejšia, ako tie modelky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tu ju zaškolujem do tajov fotografovania.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ako opatrovateľka syna svojej sestry.

Obrázok blogu

Toto nie je autenticka situácia. Už sa nepamätám kde a za akých okolností vznikol tento portrét.

Obrázok blogu
Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu