reklama

Kraslice

Blíži sa Veľká noc. Spomenul som si na moj archív kraslíc od mojich dcér. Chcem sa tu s vami o tú krásu podeliť. Škoda, že už to maľovanie kraslíc u nás skončilo. Skúsim nahovoriť najmladšiu dcéru, ktorá je grafická dizajnérka, aby predsa niečo pre svojho tatka urobila. Ak sa mi podarí ju presvedčiť, tak v budúcnosti na mojom blogu budú profesionálne kraslice.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Tu ide šibať zajko malú zajačičku, ktorú moja dcérka namaľovala na druhú stranu kraslice.

Obrázok blogu

Toto maľovala už, keď bola staršia.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Toto by ma potešilo aj tohoto roku, ale u nás kraslice už dávno skončili.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Tu mi skúšala niečo napísať.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Kraslica na zamykanie.

Obrázok blogu
Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu