reklama

Graz plný bicyklov

V sobotu sme boli navštíviť našu dcéru v Grazi. Kým si moja manželka s ňou obzerala obchody, tak som si ja nafotil zopár cyklistov. Bolo to fascinujúce. To množstvo kolies. Nedalo sa nájsť miesto, kde by mi zrak na nich nepadol. Parkoviská pre nich zriadené na každom kroku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Majú tam svoje cesty, ktoré musia rešpektovať aj chodci.

Tu dole jedno "parkovisko".

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Všetky zaujímavé bicykle, ktoré som videl, som nafotografovať nestihol, ale majiteľku totho jednokolesového som poprosil, aby mi zapózovala.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Keby ste chceli vidieť viac, tak si kliknite na https://picasaweb.google.com/jurajbarto/BicykleVGrazi#

Pre tých menej skúsených s Picasom. Keď si kliknete na to miesto, kde ukazuje červená šipka, tak sa vám fotografie zväčšia na celú obrazovku.

Obrázok blogu
Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu