reklama

Zamrznutá hmla

Dnes ráno, keď som sa pozrel von z okna, tak som cez hmlu nedovidel na koniec parku za prezidentským palácom. Myslel som, že sa oteplilo, ale teplomer ukazoval, že na balkóne je -7.  To mi pripomenulo jednu príhodu so švédkou, ktorá tu študovala. Sťažovala si na našu nepríjemnú zimu. Vraj u nich je príjemnejšie, keď je aj menej ako -20, ako u nás, keď je len -3 a vlhko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Keď som potom bol nkúpiť v neďalekej BILLe, som si všimol, že hmla pekne namŕza. Odložil som doma nákup a s malým kompatíkom som si urobil malú prechádzku po okolí.  Popri hoteli CROWNE PLAZA som prišiel na Obchodnú ulicu a po Poštovej som sa vrátil domov. Tu je zopár fotografií, ktoré som za necelú pol hodinku nafotografoval. Neberte to ako nejaké umenie. Sú to len zaujímavosti, ktoré sa často nevidia. Upresňujem ešte, že všetko biele je len tá namrznutá hmla. Ani kúsok snehu.

Hneď, ako som vyšiel z domu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

.Zrkadlo nanašom aute

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.Na mrežiach pána prezidenta.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Tu som už pred hotelom CROWNE PLAZA.

Obrázok blogu

.Aj táto plechovka tam leží.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Tu zahýňam na Drevenú ulicu popri hoteli.

Obrázok blogu

Tu som už na Drevenej.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.Tá reštaurácia v pozadí, na dolnej časti hotela, je v podstate na Obchodnej ulici.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.Toto je vo velkom "kvetináči" pod hotelom . . . .

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

. . . aj toto.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Smerujem hore Poštovou domov.

Obrázok blogu

Detail z tej sediacej.

Obrázok blogu

Otužilá v parku pána prezidenta.

Obrázok blogu

Tu som už len pár krokov od našeho domu. V parku tam skupina ľudí hrala petang na zamrznutej hmle.

Obrázok blogu
Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu