reklama

Zo šatne

Včera som prepadol zvedavosti a išiel som sa pozreť pred módnou prehliadkou do šatne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Zavesil som sem niekoľko záberov, ktoré som tam nafotografoval. Žiadne pikantérie neočakávajte. Vždy som sa otočil chrbtom, keď sa dievčatá vyzliekali, ale aj tak môžu byť zábery zaujímavé pre rovnakých zvedavcov, ako som ja.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Tu sa už o chvílu pojde na mólo

Obrázok blogu

Biela myška na pleci.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu

Modely predvádzali aj známe osobnosti.

Obrázok blogu

.

Obrázok blogu
Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu