reklama

Alvin Ailey 1979

Otvoril som obálku s negatívmi, ktoré som nedržal v ruke skoro 30 rokov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Kedysi som z nich urobil pár fotografií, ale z väčšiny som nevidel doteraz pozitívny obraz. Bolo to úžasné v tej dobe vidieť na javisku také tanečné prejavy. Podarilo sa mi dostať na predpoludňajší tréning.

Obrázok blogu

Na predstavení už nebolo povolené fotografovať, ale ja som neodolal a keď ich človek, ktorý kontroloval hľadisko odišiel, tak som vytiahol fotoaparát a urobil zopár záberov. Neboli to ideálne podmienky na fotografovanie, lebo som chcel vnímať predstavenie a tiež dávať pozor, či sa ten "strážca" nevráti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Aby ste mali predstavu čo som vtedy viel, tak si kliknite na tento link   http://www.youtube.com/watch?v=4CXk1mQVCgI&feature=related , alebo http://www.youtube.com/watch?v=gWJzSP7irwM

Juraj Bartoš

Juraj Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Fotografujem vyše 40 rokov. Zoznam autorových rubrík:  fotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu